סגנונות לוגואים עדכנים

סגנונות לוגואים שונים

עיצוב לוגו הוא היבט מכריע בעיצוב גרפי בבואנו לבצע מיתוג לעסק, שכן הוא משמש כייצוג חזותי של מותג או חברה. סגנונות לוגו שונים יכולים להעביר רגשות, מסרים ומושגים שונים לקהל. להלן כמה סגנונות לוגו נפוצים בעיצוב גרפי, ישנם סגנונות לוגואים שונים, לכל אחד את החיבור, החוזקות ויתרונות שלו.

עיצוב לוגו הבנוי מטיפוגרפיה

עיצוב לוגוטייפ

שם המותג או שם החברה יופיע כאלמנט חזותי עקרי. הטיפוגרפיה ובחירת הפונט, הסגנון, המרווחים, סידור האותיות ובחירת הצבעים ממלאים תפקיד מכריע בהעברת זהות המותג.

בחירת הפונט משקף את אישיותו וערכיו של המותג. האם הפונט מסורתי, מודרני, משדר אלגנטיות?  הבחירה יוצרת את הייחודיות של המותג. הריווח, הסידור, הקריאות של הפונט הם אלמנטים חשובים לנראות החזותית, כדי להשיג את האיזון הנכון עבור המותג. כדוגמת חברת קוקה קולה או דיסני.

מונוגרמה – עיצוב שילוב 2 אותיות או יותר או לחילופין עיצוב לוגו בעיצוב אות אחת בלבד

בעיצוב הלוגו נשלב אותיות ראשיות של המותג, באופן ייחודי וזכיר. עיצוב זה משדר תדמית יוקרתית שמאופיין בדרך כלל אצל לוגואים עבור עורכי דין, רואי חשבון, סוכני ביטוח וכדומה. ישנם גם מיתוגים שמחליטים לייצג את המותג על ידי אות אחת. עיצוב לוגו מינימליסטי, יוקרתי, האות צריכה לשדר את ערכי ומסרי המותג.

לוגו שמורכב מסמל

עיצוב לוגו שמורכב מייצוג חזותי של סמל כדי להעביר את זהותו, ערכיו ומהות המותג. התדמית שהסמל צריך לשדר הוא ייחודי, אישי, פשוט, זכיר, קליט, אותנטי ומזוהה עם התחושות שהמותג מעוניין לשדר לקהל היעד. כדוגמת נייקי וטוויטר.

עיצוב לוגו משולב סמל וטיפוגרפיה

עיצוב לוגו שמשלב טקסט שעוזר בזיהוי המותג וסמל אשר מוסיף אלמנט ויזואלי אשר מחזק את המסר של המותג.

הסמל והטקסט משולבים בצורה הרמונית ומאוזנת. האלמנטים משלימים זה את זה, דבר שמשדר תחושת איזון ואחדות. הסמל יכול להיות בפני עצמו ולהעביר מסר על המותג גם ללא הטקסט הנלווה. כדוגמת מסטרקארד.

עיצוב לוגו יצירתיים

כאשר משתמשים בצורות מופשטות כדי ליצור מותג ייחודי ומושך מבחינה ויזואלית, המטרה היא לעורר רגשות ואסוציאציות. ישנם לוגואים יצירתיים שמשלבים את עולם המותג בתוך עיצוב הלוגו או עיצובי לוגו שמשתמשים בחלל ריק בתוך טקסט או אלמנט.

לסיכום, לכל עיצוב לוגו יש את החוזקות שלו. עיצוב הלוגו מעוצב על פי ערכי המותג, המסר וקהל היעד של המותג. המטרה היא ליצור לוגו ייחודי, מקורי וזכיר. חשוב לבחור צבעים שמשדרים את ערכי המותג ומיצגים את זהות המותג בצורה מדויקת. יש לוודא כי נראות הלוגו נשארת קריאה גם בגדלים קטנים, יש לשמור על עקביות בשימוש הלוגו ובצבעוניות שלו בפלטפורמות השונות.

במידה והחלטת למתג את העסק שלך. אשמח שנצא יחד למסע.
להתרשמות בדוגמאות שלי בעמוד עיצוב לוגו.
צריכים להתייעץ? מוזמנים ליצור קשר! studiorna.t@gmail.com
אורנה טרבלוס – מעצבת גרפית  050-2227518

פוסטים נוספים שאולי יעניין אותך: