הכרות – חשוב לבצע הכרות עם המותג. בחירת 3 עד 5 ערכים שמשקפים את העסק והמותג מתוך רשימת ערכים שנשלחים ללקוח. בנוסף, שאלון עבור איסוף מידע על המותג כמו קהל היעד, ערכים, מסר, חזון, העדפות, צרכי הלקוח וציפיותיו.
מחקר והשראה – חשוב לבצע מחקר על התעשייה והמתחרים. לחפש השראה דרך תמונות טרנדים, סגנונות ואלמנטים חזותיים שמיצגים את הערכים שהמותג מעוניין לשדר ללקוח.
פיתוח קונספט – המטרה ליצור סקיצות ידניות שמשקפות את הערכים בשפה ויזואלית, דרך צבעים, טיפוגרפיה, קומפוזיציות ייחודיות למותג. המטרה שהערכים ישתקפו בעיצוב הלוגו.
תוכנות עיצוב דיגיטליות – מעבר מסקיצות ידניות לפורמט דיגיטלי תוך התמקדות בצורות, צבעים, טיפוגרפיה ואיזון חזותי.
משוב וסיעור מוחות – עיצובי הלוגו הראשונים מוצגים ללקוח לצורך משוב וסיעור מוחות. לאחר סיעור מוחות מול הלקוח מתחיל תהליך של מספר סבבים של תיקונים לשיפור וחידוד הלוגו.
הצגת והנחיות המותג – לאחר שהלוגו משדר את הזהות המותג והלקוח מאשר את עיצוב הלוגו , אז נשלחים קבצי הלוגו הסופיים בפורמטים שונים כולל הנחיות המותג.
חשוב שיהיה, שיתוף פעולה והבנה ברורה של החזון והערכים של המותג שהם המפתח לתהליך עיצוב לוגו מוצלח, ייחודי וזכיר.
במידה והחלטת למתג את העסק שלך. אשמח שנצא יחד למסע.
להתרשמות בדוגמאות שלי בעמוד עיצוב לוגו.
צריכים להתייעץ? מוזמנים ליצור קשר! studiorna.t@gmail.com
אורנה טרבלוס – מעצבת גרפית 050-2227518
פוסטים נוספים שאולי יעניין אותך:
סגנונות לוגואים שונים
עיצוב לוגו הוא היבט מכריע בעיצוב גרפי בבואנו לבצע מיתוג לעסק, שכן הוא משמש כייצוג
טרנדים עדכנים בעיצוב גרפי
ישנה חשיבות לכך שהעיצובים הגרפים יהיו מותאמים לטרנד העכשווי, המטרה היא שהעיצובים ילכדו את תשומת
5 טיפים ליצירת עיצוב לוגו לעסק
יצירת עיצוב לוגו לעסק מצריכה התייחסות מדוקדקת של גורמים שונים. להלן 5 טיפים שיעזרו לכן